Jak se dělá a optimalizuje web v dílně společnosti Topranker – zkušenosti klienta a popis naší práce představí následující studie

Zjistěte, jak se vytváří kvalitní web dle receptu společnost Topranker. Zkušenosti, které s námi má jeden z našich klientů, a náplň práce, kterou jsme pro něj vykonali – to bude obsahem následujících řádků.

Studio permanentního make-upu potřebovalo pomocnou ruku

Zkušené specialistky, dobře vybavený salón, a navíc rostoucí popularita permanentního make-upu. Nic z toho salónu Radchenko Permanent Cosmetics nechybělo. Chyběl ale web, který by mohl jeho práci a výsledky řádně propagovat. Proto se majitelka salónu obrátila na Topranker.

Jelikož web jsme dělali zbrusu nový, nemuseli jsme plýtvat časem na odstraňování chyb, jak se často děje u již existujících webů, s nimiž k nám klienti chodí. Mohli jsme se tedy “rozšoupnout”.

Co vše jsme u webu zajistili

Nejprve jsme vytvořili několik základních stránek služeb, aby mohli na web co nejdříve přicházet první návštěvníci. První měsíc se jich objevilo jen 43, ale naše práce byla teprve v počátcích.

  • Udělali jsme SEO analýzu v klientově oboru. Podle ní jsme připravili plán další práce na obsahu webu i na budování zpětných odkazů.
  • Základní stránky jsme doplnili stránkami dalšími podle komerčních slov.
  • Ke stránkám jsme doplnili lepší meta tagy a optimalizovali jsme jejich nadpisy podle dalších klíčových slov.
  • Založili jsme blog a napsali do něj několik přínosných informačních článků reagujících na nejčastější dotazy.
  • Ke stránkám jsme přidali online chat pro okamžité konzultace a objednávky.
  • Spustili jsme měření konverzí.
  • Pozornost jsme věnovali i vnitřnímu odkazování, které jsme uzpůsobili tak, aby se nejdůležitější stránky dostaly do popředí.
  • Klientovi jsme co nejvíce vyplnili profil na Google My Business.

Že nešlo jen o naše rozmary dokazují obrázky níže, dokumentující stoupající návštěvnost i počet klíčových slov, pro něž je web klienta viditelný ve vyhledávačích.

Linkbuilding pomohl pozici webu dále posílit

Podívali jsme se na odkazové profily konkurentů. Z nich jsme určili, na které weby bude vhodné umístit vlastní odkazy klienta. Postupně se nám také povedlo na většinu z těchto webů odkaz umístit.

Objevili jsme spoustu autoritních webů vhodných k publikaci tematických PR článků obsahujících anchor odkazy na klientovy stránky.

Zapojili jsme se také do diskusí na relevantních fórech, kde jsme zanechali odkazy na klientův web.

Pro lepší lokální vazbu a pestřejší odkazový profil jsme také stránky zaregistrovali do katalogů firem a webů.

Takto se vyvíjel počet domén a stránek odkazujících na klientův web.

Výsledek po 14 měsících

Na konci ledna 2019, 14 měsíců po zahájení naší práce, se organická návštěvnost dostala až na číslo 6685 za měsíc. S ohledem na to, že jsme pracovali s minimálním rozpočtem, jde o skvělé číslo – které by mohlo být při větším rozpočtu ještě lepší.

Snad vás tato SEO studie zaujala a přiměla přemýšlet o optimalizaci webu nikoliv jako o luxusu, ale jako o nezbytnosti. Užitečnost SEO (pokud byste byli stále na pochybách) dále rozvádí ještě tento článek.

Obrázky níže ukazují vývoj návštěvnosti. Z 97% šlo o návštěvníky z vyhledávačů.

Zpětná vazba našeho klienta

Daria Radchenko

Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics

S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale – přesně tak, jak jsem chtěla.

Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.

Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!